Egyre többen bízzák rá magukat a mesterséges intelligenciára. E-mailek, jelentések, kreatív szövegek, ötletek, minden jöhet az MI-től, főleg, ha szorít az idő. Mégis, a többség csalódottan csukja be a chat-ablakot. Miért? Mert nem ott van a gond, ahol hinnéd: nem az MI buta, hanem az emberek többsége rosszul kérdez.
Te lehetsz a főnök
A mesterséges intelligencia döbbenetesen hatékony segítség lehet az irodában, vállalkozásban vagy akár otthon is. Egyetlen jó kérdéssel, utasítással hihetetlenül gyorsan generál emailt, posztot, ajánlatot vagy kimutatást, de csak akkor, ha tudod, hogyan kell vele kommunikálni.
Sokan azonban csalódottan bezárják a MI-t, amikor a válaszok sablonosak, túl általánosak, vagy egyszerűen nem hasznosak. Valójában nem maga a technológia hibázik, hanem az emberi kérdésfeltevés az, ami gátat szab a jó eredménynek.
A cikkben összegyűjtöttem azt a 7 hibát, amelyet a legtöbben elkövetnek, amikor MI-vel dolgoznak: ezek mind bosszantóak, de egyben villámgyorsan változtathatóak is!
Akár adminisztrációt segítesz vele, akár kreatív ötleteket vársz, akár a mindennapi munkát akarod gyorsítani, az alap ugyanaz: a világos, átgondolt kérdés, vagyis a profi prompt. Nézd végig a tipikus hibákat, és tanuld meg a trükköket, amivel a mesterséges intelligenciád tényleg neked dolgozik!













