A stratégiaalkotás és az SEO nem varázslat, hanem jól irányzott kérdések sorozata. Mutatjuk, hogyan hozd ki a legtöbbet a tervezésből a mesterséges intelligencia segítségével, hogy többé ne a sötétben tapogatózz.
A fehér papír néz vissza rád
Ülsz a gép előt, és tudod, hogy kellene egy jó terv. Kellenének azok a kulcsszavak, amik tényleg hozzák a látogatókat és egy olyan struktúra, amit a Google is imádni fog. Mégis, a kutatás órákig tart, a táblázatok pedig egy idő után összefolynak a szemed előtt.
A marketing nem a favágómunkáról kellene, hogy szóljon. Nem arról, hogy napokig bújod az elemző szoftvereket a tökéletes kifejezés után kutatva. Az igazi érték benned van, a kreativitásodban, az ügyfeleid ismeretében és abban a vízióban, amit képviselsz.
Az MI itt lép be a képbe, mint a leggyorsabb elemződ. Nem írja meg helyetted a márkád jövőjét, de elvégzi a kutatást, rendszerezi az adatokat és megmutatja a réseket a konkurencia pajzsán. Te maradsz a stratéga, ő pedig a precíz végrehajtó, aki segít, hogy a tartalomgyártásod végre célt érjen.
Így tervezz okosan a géppel
A stratégia és a keresőoptimalizálás (SEO) világában a pontosság a legfontosabb. Ezekkel a kérésekkel valódi adatokat és kész terveket kaphatsz.













