Összes bejegyzés

midöntés
A kicsik végzik a valódi munkát
Miközben a mesterséges intelligencia jövőjéről szóló hírek az AGI-ról, a “gépi zsenikről” és a rekordokat döntő modellekről szólnak, az amerikai vállalatok többségében valójában egyszerűbb, kisebb ...
mipro
Az utolsó ember, aki még vezetett!
Az önvezető rendszerek fejlettségét az SAE (Society of Automotive Engineers) szabvány határozza meg. A gyakorlatban ezeket Level szinteknek nevezzük, mely 0-tól 5-ig terjedő szinteket különböztet ...
minap
A Meta közel 1 gigawatt napenergiát vásárolt egy hét alatt
A Meta három új szerződést írt alá, amelyek révén közel 1 gigawattnyi napenergia-kapacitást szerez be, hogy kielégítse növekvő AI-energiaigényét. A cég ezzel már több mint ...
minap
A Perplexity liszensz megállapodást kötött a Getty Images-szel
A Perplexity és a Getty Images megállapodása új korszakot jelez az MI-alapú tartalomhasználatban, ahol a mesterséges intelligencia végre megtanul fizetni a kreatív munkáért. A plágiumvádak ...
miprompt
Dolgozz okosabban: fedezd fel a Cometet
A Comet nem helyetted dolgozik, hanem veled. Segít rendet tenni az e-mailek, határidők és teendők között, hogy több időd maradjon arra, ami igazán számít. Megmutatjuk, ...
minap
A Nike új korszaka: Just do it helyett Project Amplify
A Nike új fejezetet nyitott a sporttechnológia történetében. Elindította a Project Amplify-t, a világ első, energiával támogatott lábbelirendszerét, amelyet futáshoz és sétához terveztek. A cél: ...
minap
OpenAI és PayPal együttműködés
Az OpenAI és a PayPal stratégiai partnerségre lépett, hogy a vásárlást közvetlenül beépítsék a ChatGPT felületébe. Az együttműködés alapját az Agentic Commerce Protocol (ACP) adja. ...
mietika
Az összeesküvés-elmélet ma vallás, és Te már hiszel benne
A technológia és a politika furcsa elegye példátlan lendületet adott az egykor peremre szorult összeesküvés-elméleteknek. Valójában ezek az elméletek ugyanazokat a régi fantáziákat terjesztik tovább, ...
minap
A Google utáni korszak elkezdődött
A The Prompting Company 6,5 millió dollárt kapott, hogy a márkák megjelenjenek a chatbotokban. A generatív keresőoptimalizálás A keresés jövője gyorsabban változik, mint valaha. Egy ...