Összes bejegyzés
A kicsik végzik a valódi munkát
2025-11-02
Miközben a mesterséges intelligencia jövőjéről szóló hírek az AGI-ról, a “gépi zsenikről” és a rekordokat döntő modellekről szólnak, az amerikai vállalatok többségében valójában egyszerűbb, kisebb ...
Az utolsó ember, aki még vezetett!
2025-11-02
Az önvezető rendszerek fejlettségét az SAE (Society of Automotive Engineers) szabvány határozza meg. A gyakorlatban ezeket Level szinteknek nevezzük, mely 0-tól 5-ig terjedő szinteket különböztet ...
A Meta közel 1 gigawatt napenergiát vásárolt egy hét alatt
2025-11-01
A Meta három új szerződést írt alá, amelyek révén közel 1 gigawattnyi napenergia-kapacitást szerez be, hogy kielégítse növekvő AI-energiaigényét. A cég ezzel már több mint ...
A Perplexity liszensz megállapodást kötött a Getty Images-szel
2025-11-01
A Perplexity és a Getty Images megállapodása új korszakot jelez az MI-alapú tartalomhasználatban, ahol a mesterséges intelligencia végre megtanul fizetni a kreatív munkáért. A plágiumvádak ...
Dolgozz okosabban: fedezd fel a Cometet
2025-11-01
A Comet nem helyetted dolgozik, hanem veled. Segít rendet tenni az e-mailek, határidők és teendők között, hogy több időd maradjon arra, ami igazán számít. Megmutatjuk, ...
A Nike új korszaka: Just do it helyett Project Amplify
2025-10-31
A Nike új fejezetet nyitott a sporttechnológia történetében. Elindította a Project Amplify-t, a világ első, energiával támogatott lábbelirendszerét, amelyet futáshoz és sétához terveztek. A cél: ...
OpenAI és PayPal együttműködés
2025-10-31
Az OpenAI és a PayPal stratégiai partnerségre lépett, hogy a vásárlást közvetlenül beépítsék a ChatGPT felületébe. Az együttműködés alapját az Agentic Commerce Protocol (ACP) adja. ...
Az összeesküvés-elmélet ma vallás, és Te már hiszel benne
2025-10-31
A technológia és a politika furcsa elegye példátlan lendületet adott az egykor peremre szorult összeesküvés-elméleteknek. Valójában ezek az elméletek ugyanazokat a régi fantáziákat terjesztik tovább, ...
A Google utáni korszak elkezdődött
2025-10-31
A The Prompting Company 6,5 millió dollárt kapott, hogy a márkák megjelenjenek a chatbotokban. A generatív keresőoptimalizálás A keresés jövője gyorsabban változik, mint valaha. Egy ...








