Az OpenAI és az Instacart legújabb közös fejlesztése alapjaiban változtatja meg a szokásokat, így az Instacart bevásárlás mostantól a csevegőablak elhagyása nélkül is teljesen lebonyolítható.
Teljes körű ügyintézés egyetlen felületen
A felhasználók mostantól sokkal egyszerűbben intézhetik a napi beszerzéseket a digitális térben. A rendszer segít ötleteket gyűjteni a vacsorához és inspirációt ad a főzéshez. A szoftver önállóan összeállítja a szükséges hozzávalók listáját a kiválasztott receptek alapján. A folyamat végén a fizetés is megoldható a megszokott felületen belül. Ez a fejlesztés a kényelem teljesen új szintjét hozza el a mindennapokba.
A két vállalat együttműködése már két évre nyúlik vissza a múltba. Az Instacart korábban is használt nyelvi modellt a keresések finomítására és pontosítására. A felhasználók étrendi kérdéseket tehettek fel az alkalmazásban a speciális igényeikről. A kapcsolat azonban most még szorosabbá vált a felek között. Fidji Simo korábbi vezérigazgató ugyanis májusban csatlakozott a technológiai óriáshoz. Jelenleg ő felel az applikációkért a fejlesztőcégnél.
Így egyszerűsödik az Instacart bevásárlás folyamata

A technológiai szektorban egyre nagyobb hangsúlyt kap a kereskedelmi folyamatok automatizálása és egyszerűsítése. A fejlesztők célja a kutatás és a vásárlás teljes egybeolvasztása a felhasználói élmény érdekében. A cég legutóbbi rendezvényén is ez volt a központi téma a bemutatók során. Számos népszerű alkalmazást integráltak már a rendszerbe a hatékonyság növelése érdekében.
A partnerek listája folyamatosan bővül a piacon a következő szolgáltatókkal.
- A szállásfoglalást a Booking.com segíti.
- A grafikai munkákat a Canva támogatja.
- A zenehallgatást a Spotify teszi lehetővé.
- A pénzügyeket az Intuit kezeli.
- A terveket a Figma rendszere támogatja.
Kiélezett verseny az ünnepek előtt
Az ünnepi szezon közeledtével a verseny egyre élesedik a szolgáltatók között a vásárlók kegyeiért. A Perplexity szintén hasonló döntéstámogató funkciókat vezetett be a közelmúltban a saját platformján. A felhasználók segítséget kérhetnek a legjobb ajánlatok megtalálásához és összehasonlításához. Az Adobe előrejelzése szerint a digitális asszisztensekkel támogatott vásárlás robbanásszerűen nő. Szakértők ötszázhúsz százalékos bővülést várnak az idei ünnepekre.
Pénzügyi háttér és jövőbeli stratégiák
A fejlesztőcég a hatalmas népszerűség ellenére továbbra sem termel profitot a piacokon. A működési költségek rendkívül magasak a hatalmas számítási igény miatt. Még az előfizetési díjak sem fedezik teljesen a kiadásokat a jelenlegi modellben. Az új kereskedelmi eszközök azonban változást hozhatnak ebben a nehéz helyzetben.
A vállalat minden sikeres tranzakció után jutalékot kap a kereskedőktől az eladások után. Ez a kis összegű díj új bevételi forrást jelenthet a jövőben a cég számára. A felhalmozott adósságok csökkentéséhez azonban rengeteg vásárlásra lesz szükség a platformon keresztül. Az Instacart bevásárlás integrációja ezért kritikus lépés a fenntartható üzleti modell felé.




